Իմ փոքրիկ մոլորակը

Բոլոր մարդիկ միշտ մտածում են, երանի իմ առանձին մոլորակը ունենաի:Մոլորակ որտեղ հավաքվում են իմ բոլոր մտքերը:Անունը շատ հասարակ անուն է Արև, ինչո՞ւ, քանի որ արևը իմ կարծիքով հանգիստ, բարի, լուսավոր կերպար է: Մոլորակում կան կենդանին նման արևներին:Նրանք լուսավորում են ամեն մի անկյուն:
Բացի լուսավոր կենդանիներից կան նաև մարդիկ, որոնք պարում են ամեն վարկյան, նրանց կյանքը անցնում է պարով:Այդ մարդիկ պարում են այն պարերը, որորնք ես անցնում եմ, այդիսկ պատճառով ,ես իմ պարերը  շատ լավ եմ հիշում:
Խոսում են երգելով, կարճ ասաց  նրանց օրը անցնում է ուրախ:Մոլորակում տիրում է խաղաղություն, որովհետև ոչ մեկ չի վիճում:Համակարգիչ գոյություն չունի, ինու՞չ, քանի որ մարդիկ, երբ նստում են համակարցչի առաջ նրանք մոռանում են, որ գտնվում են աշխարհում, վնասում են իրենց առողջությունը:Հիշե՛ք, երբեք համակարգչի առաջ մեկ ժամից ավել մի նստեք:Կամ, եթե նստում եք, ամեն կես ժամը մեկ, կատարեք աչքի նախավարժանք:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire